Tworzenie profilu klienta sklepu internetowego (Ebook)
19.00 zł z VAT / os. (szt.)
Dlaczego warto wykupić ten poradnik?
- Dzięki niemu dowiesz się jak samodzielnie profil klienta w Twoim sklepie internetowym,
- Dowiesz się do czego możesz wykorzystać zdobytą wiedzę,
- Skupiamy się przede wszystkim na praktycznej stronie problemu,
- Na specjalnie przygotowanych ilustracjach krok po kroku wyjaśniamy jak wykonać każdą czynność.
Opis
Czy słyszałeś/aś kiedyś o Big Data?
W dużym uproszczeniu Big data to termin odnoszący się do dużych, zmiennych i różnorodnych zbiorów danych, których przetwarzanie i analiza jest trudna ale jednocześnie wartościowa, ponieważ może prowadzić do zdobycia nowej wiedzy.
Temat danych oraz metod ich przetwarzania stał się ostatnimi czasy dość popularny, a wszystko dlatego, że co raz więcej firm chce dysponować możliwie jak największą liczbą informacji o nas, czyli swoich klientach. Po co? Żeby (co pewnie będzie mało odkrywczym spostrzeżeniem) sprzedawać nam jeszcze więcej swoich produktów i usług.
Jeśli myślisz sobie teraz – ale ja dbam o swoją prywatność i podaję tylko niezbędne dane – to muszę Cię niestety zmartwić. Nawet bardzo niewielka liczba danych, pozwala na poznanie wielu rzeczy na Twój temat oraz przygotowania wstępnego profilu klienta sklepu internetowego.
Dlaczego warto wykupić ten poradnik?
- Dzięki niemu dowiesz się jak samodzielnie profil klienta w Twoim sklepie internetowym,
- Dowiesz się do czego możesz wykorzystać zdobytą wiedzę,
- Skupiamy się przede wszystkim na praktycznej stronie problemu,
- Na specjalnie przygotowanych ilustracjach krok po kroku wyjaśniamy jak wykonać każdą czynność.
19.00 zł z VAT / os. (szt.)Dodaj do koszyka
Dane:
- Tytuł: Tworzenie profilu klienta sklepu internetowego
- Język publikacji: polski
- Liczba stron: 6
- Format pliku: PDF
- Wydawca: Nowoczesna Edukacja Jakub Frankiewicz
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.