Strategie promocji lokalnej firmy – szkolenie stacjonarne

Możesz mieć najlepszy na świecie produkt lub usług, której/go potrzebują klienci i z pewnością docenią. Możesz na nim zarobić i czerpać radość ze swojej pracy. Możesz… jeśli znajdziesz klientów i będziesz umiał/a dotrzeć do nich ze swoją ofertą. Wiem, mam przecież wykupioną reklamą w… oraz … Dobrze. A jak skuteczna jest ta reklama? Ilu klientów pozyskałeś/aś? Widzisz nie sztuką jest wydać pieniądze na „jakąś” reklamę. Sztuką jest wydać je tak, aby każda zainwestowana złotówka przyniosła przynajmniej z powrotem 2 zł.

Opis

Tytuł szkolenia:
Strategie promocji lokalnej firmy – szkolenie stacjonarne

REKRUTACJA TRWA!
Zadzwoń 792 794 008 i zarezerwuj termin dla siebie!

Celem szkolenia jest opanowanie najważniejszych technik sprzedażowych oraz profesjonalnego przygotowania do obsługi klienta w punkcie handlowym.

Ramowy program szkolenia:

  1. JA i Moja Firma – wyznaczanie celów do osiągnięcia,
  2. JA i Konkurenci – wyznaczanie różnic i podobieństw pomiędzy rozwiązaniami własnymi, a konkurencyjnymi,
  3. Omówienie najważniejszych metod pozyskiwania klientów,
  4. Dobór metod promocji do specyfiki działalności,
  5. Techniki zwiększania sprzedaży,
  6. Obliczanie kosztów promocji oraz ich opłacalności.

Korzyści:

  • Szkolenie prowadzone przez doświadczonego Trenera,
  • Szkolenie stacjonarne prowadzone w trybie trener – uczestnik z nastawieniem na omówienie praktycznych zagadnień,
  • Praca na realnym przykładzie,
  • Indywidualne podejście do Uczestnika,
  • Możliwość szybszego przyswojenia materiału w porównaniu ze szkoleniem prowadzonym w kilkuosobowej grupie,
  • Możliwość dostosowanie programu szkolenia do potrzeb użytkownika,
  • Tempo nauki dostosowane do stopnia zaawansowania Uczestników,
  • Możliwość elastycznego dostosowania terminu szkolenia. 

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą umieli m.in.:

  • Dobrać metody promocji do specyfiki swojej działalności,
  • Wskazać sposoby umożliwiające wyróżnienie się na tle konkurencji,
  • Zastosować w praktyce techniki zwiększające sprzedaż,
  • Obliczać koszty promocji oraz badać ich skuteczność.

 

Minimalna ilość Uczestników:

1

Maksymalna ilość Uczestników:

2

Typ szkolenia:

stacjonarne

Termin szkolenia:

możliwość samodzielnego ustalenia

Czas trwania:

5 godzin zegarowych

 

Miejsce szkolenia:

Rzeszów

Zaświadczanie o ukończeniu szkolenie:

TAK

Materiały szkoleniowe:

TAK

Poziom zaawansowania:

podstawowy / średniozaawansowany

Grupa docelowa: 

  • Osoby zainteresowane rozpoczęciem własnej działalności gospodarczej,
  • Osoby zatrudnione w handlu i usługach,
  • Właściciele oraz pracownicy firm z sektora MŚP.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Strategie promocji lokalnej firmy – szkolenie stacjonarne”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *