Strategie promocji lokalnej firmy – szkolenie stacjonarne
Możesz mieć najlepszy na świecie produkt lub usług, której/go potrzebują klienci i z pewnością docenią. Możesz na nim zarobić i czerpać radość ze swojej pracy. Możesz… jeśli znajdziesz klientów i będziesz umiał/a dotrzeć do nich ze swoją ofertą. Wiem, mam przecież wykupioną reklamą w… oraz … Dobrze. A jak skuteczna jest ta reklama? Ilu klientów pozyskałeś/aś? Widzisz nie sztuką jest wydać pieniądze na „jakąś” reklamę. Sztuką jest wydać je tak, aby każda zainwestowana złotówka przyniosła przynajmniej z powrotem 2 zł.
Opis
Tytuł szkolenia:
Strategie promocji lokalnej firmy – szkolenie stacjonarne
REKRUTACJA TRWA!
Zadzwoń 792 794 008 i zarezerwuj termin dla siebie!
Celem szkolenia jest opanowanie najważniejszych technik sprzedażowych oraz profesjonalnego przygotowania do obsługi klienta w punkcie handlowym.
Ramowy program szkolenia:
- JA i Moja Firma – wyznaczanie celów do osiągnięcia,
- JA i Konkurenci – wyznaczanie różnic i podobieństw pomiędzy rozwiązaniami własnymi, a konkurencyjnymi,
- Omówienie najważniejszych metod pozyskiwania klientów,
- Dobór metod promocji do specyfiki działalności,
- Techniki zwiększania sprzedaży,
- Obliczanie kosztów promocji oraz ich opłacalności.
Korzyści:
- Szkolenie prowadzone przez doświadczonego Trenera,
- Szkolenie stacjonarne prowadzone w trybie trener – uczestnik z nastawieniem na omówienie praktycznych zagadnień,
- Praca na realnym przykładzie,
- Indywidualne podejście do Uczestnika,
- Możliwość szybszego przyswojenia materiału w porównaniu ze szkoleniem prowadzonym w kilkuosobowej grupie,
- Możliwość dostosowanie programu szkolenia do potrzeb użytkownika,
- Tempo nauki dostosowane do stopnia zaawansowania Uczestników,
- Możliwość elastycznego dostosowania terminu szkolenia.
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą umieli m.in.:
- Dobrać metody promocji do specyfiki swojej działalności,
- Wskazać sposoby umożliwiające wyróżnienie się na tle konkurencji,
- Zastosować w praktyce techniki zwiększające sprzedaż,
- Obliczać koszty promocji oraz badać ich skuteczność.
Minimalna ilość Uczestników: | 1 |
Maksymalna ilość Uczestników: | 2 |
Typ szkolenia: | stacjonarne |
Termin szkolenia: | możliwość samodzielnego ustalenia |
Czas trwania: | 5 godzin zegarowych
|
Miejsce szkolenia: | Rzeszów |
Zaświadczanie o ukończeniu szkolenie: | TAK |
Materiały szkoleniowe: | TAK |
Poziom zaawansowania: | podstawowy / średniozaawansowany |
Grupa docelowa:
- Osoby zainteresowane rozpoczęciem własnej działalności gospodarczej,
- Osoby zatrudnione w handlu i usługach,
- Właściciele oraz pracownicy firm z sektora MŚP.
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.